"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 23 juni 2017

Zomer Challenge 10+11 / Summer Challenge 10+11

Hehe, het is weer aangenaam qua weer hier; ik drijf niet meer mijn hobbykamertje uit... Vandaag heerlijk 26 graden en een windje, dus heel veel gedaan en nog meer op de planning waar ik met het warme weer echt niet aan moest denken om te doen. Vandaag weer 2 kaarten voor de Zomer Challenge:
Hehe, the temp here is so much nicerl I don't "swim" any longer when I have been in my craftroom... Today it is a lovely 26 degrees with some little wind, so I have done a lot and have more on my list for today. Things I really didn't want to do with the hot weather here. Today I have 2 cards that I made for the Summer Challenge to show:



Zomer Challenge: 10 Herhaling / Summer Challenge: 10 Repeating
Vooral de tekst vind ik een hele mooie en ik ben weg van fotograferen en fototoestel-stempels, dus deze was snel bij elkaar gezocht:
That quote is one I really like and I love to photographe and camara-stamps, so this one came together pretty quickly:



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Echo park, Deepred Stamps, Verses Rubberstamps
Inkt: Memento Grape jelly,Rose bud, Teal zeal en Pistachio, Versafine Onyx black
Overige: Correspondentiekaart en waterpen




Zomer Challenge: 11 Nietje / Summer Challenge : 11 Stable
Voor deze kaart kon ik alleen maar aan koele waterkleuren denken; vast de weerslag van de temperatuur in mijn hobbykamer... en heb ik de kleuren van de uitdaging bij Leuke Stempels van deze maand gebruikt:
For this card I could only think of cool-watercolours; must be the temp in my little craftroom... so I used the colours from the challenge at Leuke Stempels of this month:



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Viva Las VegaStamps, Viva
Inkt: Versafine Onyx black, MementoDessart sand en Teal zeal, DI Faded jeans
Overige: Correspondentiekaart, waterpen, kwast en water, witte Sharpie, zwarte Stabilo Aquarellable potlood en nietjes



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met de 1e kaart doe ik mee bij:
I am entering the first card at:
Zomer Challenge: 10 Herhaling
Knutsels en Kadootjes: Kaart met een gestempelde achtergrond
Color Throwdown: #448

Met de 2e kaart doe ik mee bij:
I am entering the second card at:
Zomer Challenge: 11 Nietje
Leuke Stempels kleurenchallenge: #LSKC06 (via FB) (mint, turquoise en zeegroen)
Watercooler Wednesday: wwc124 Masculine Anything goes

12 opmerkingen:

  1. The second card is fun Gerrina but the first really appeals and like you the sentiment in particular really appeals.

    It was sooooo warm in my card room as well earlier this week but now our heatwave is over and back to normal temps.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige uitwerkingen Gerrina, van de bovenste kaart vind ik de tekst super en hoe je de nietjes hebt verwerkt vind ik echt geniaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht dat ik veel stempels had maar volgens mij heb jij ook een aardig voorraadje ;-) ik zie steeds weer nieuwe dingen voorbij komen. Of misschien combineer je zo slim dat je stempels steeds weer ander lijken. Deze kaartjes zijn ook weer zo bijzonder en mooi! De tekst in combinatie met de afbeeldingen in de bovenste en ja, zoals Willy ook schrijft, de nietjes in kaart 2... geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer twee geweldig leuke kaarten Gerrina.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Two fabulous cards Gerrina. Super designs on both.
    We have rain forecast for tomorrow so I am keeping my fingers crossed it happens!! ;)
    Have a lovely weekend. Stay cool :)
    Hugs Flo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Two super cards Gerrina, love the background and that sentiment on the first and such clever ideas on the second one also. Enjoy your weekend ;) hugs Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaartjes maakte je weer! Ik ben totaal niet productief geweest,te warm, werk eind schooljaar ... het komt wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer prachtige kaarten, Gerrina! Een leuke tekst is dat op de eerste kaart. Ik heb die onlangs op pinterest gezien, prachtig.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are two super cards Gerrina. A great background on the first and I love the sentiment. The second is my favourite. What an inspired design. It's really very clever and I really like the way you've used the staples. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. De tekst met de het fototoestel vind ik helemaal te gek!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke laart Gerrina, wat een leuk idee om het fototoestel te herhalen, als achtergrond. Bedankt voor het mee doen bij knutsels en kadootjes. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gerrina,
    wat een ontzettend leuke en mooie kaart voor de challenge bij K&K. Zo gaaf die fototoestellen bij de tekst!
    Dank je wel voor je deelname.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina