"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 29 maart 2017

Landschapje / Landscape

Deze Art Journal page had ik nog als voorbeeld gemaakt voor de Landschap in Gelato's workshop die ik bij de Scrapheap heb gegeven:
This Art Journal page is one of the inspirationpieces I made for the Scen with Gelatos-workshop I gave at De Scrapheap:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Sheena Douglass
Inkt:Memento Tuxedo black, Cottage ivy en Banboe leaves
Overige: Aquarelpapier, Gelatos, waterpen, kwast en water


Nog even een foto met een "twist" die ik maakte bij het uitproberen van wat dingen met mijn fototoestel:
And a photo that I made when I was trying some effects with my photocamara:



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met dezeAJ-page doe ik mee bij:
I am entering this AJ-page at:
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Anything Goes

11 opmerkingen:

  1. Dear gerrina, that is a wonderful art works, you are very talented.
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat MOOI Gerrina.....het is een prachtig geheel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, mooi ! En prachtige kleuren !
    Groetjes
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi dit natuurtafereeltje als Artpage voor de workshop Gerrina...weer super leuk gedaan met je inktjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A gorgeous serene feel to this card, love it x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi effect met de Gelatos ! Heb ik nog nooit mee gewerkt, ik heb wel de crayons van Tim maar daar heb ik eigenlijk ook nog niet echt iets mee gedaan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige scene Gerrina.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig en rustgevend uit. Een heerlijk plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card Gerrina - love how you have used the gelatos.
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Serene, peaceful and so calm, Gerrina ... a lovely scene! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous, beautiful scene card.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina