"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 1 maart 2017

Geen stempels? / No stamps?

Om eens te kijken hoe dit Mixed Mediapapier werkte, heb ik er met stencils, inkt en een waterpen op gewerkt. Uiteindelijk, hoe kan dat nou? Heb ik geen enkele stempel gebruikt!
To see how this Mixed Mediapaper worked, I used stencils, ink and a waterpen on it. At the end, how is that possible? I haven't used a stamp at all!




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stencil: Magenta, Crafters Workshop, Nellie Snellen, Istencils
Inkt: DI Hickory smoke, Dusty concord, Squeezed lemon en Spun sugar
Overige: Aquarelpapier, Waterpen en blendingtool


STENCILWORKSHOP
Wil jij nu ook eens kijken wat je allemaal nog meer met je stencils kunt doen?
Dat kan!
4 Maart geef ik nog een keer mijn "17 ways to use your stencils"-workshop bij De Scrapheap!
Je kunt je hier opgeven en meteen kijken hoe de nieuwe grote workshopruimte daar eruit ziet!
Ik weet bijna zeker dat je naar huis gaat met een aantal nieuwe technieken om je stencils te gebruiken en dat je ze hierna nog veel vaker gaat gebruiken! Lijkt me gezellig om ook jou daar te zien!



En toen was er alweer een maand voorbij...dus weer een collage, nu van wat ik hier in Februari liet zien:
And then another month has gone by, so I made a ollage of all I showed here in February:




Creatieve groetjes,
Gerrina



7 opmerkingen:

  1. Gaaf resultaat !!!!!
    Weer leuk dat overzicht van februari !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Fabulous use of the stencils. Lovely design.
    Hugs Flo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel goed uit Gerrina. Hoe heb je't gedaan geen stempel gebruikt !!! LOL
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje weer Gerrina...leuk gedaan en dan zonder stempeltjes...
    En een hele mooie serie kaartjes heb je in januari gemaakt....allemaal echte toppertjes


    groetjes Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook zonder stempels weet jij iest moois te creëren en wat een mooie collage Gerrina!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What wonderful work Gerrina - I must break out my stencils and use them more!
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi wat jij met de stencils maakt. Ik hoop er nog veel van te zien hier: 17 ways to use your stencils, klinkt veel belovend. Voor de workshop is het wat ver voor mij :(
    Het maand overzicht vind ik leuk, zo zie ik in één oogopslag welke post ik gemist heb. Prachtig werk!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina