"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 17 juli 2015

Zomerchallenge 31 tot en met 36 / Summerchallenge 31- 36

Ik ben weer verder gegaan met mijn inhaalslag voor de Zomerchallenge. De eerste maand juni is af, dus ik heb al 30 kaarten gemaakt! Nog 31 te gaan en dan heb ik ze alle 61 en de drie kaarten "om erin te komen" gemaakt. En aangezien het vandaag al de 17e juli is, ga ik dus snel verder, want dat betekend dat ik er nog 17 moet maken om bij te zijn! Hier alvast weer 6 stuks; dag 31 tot en met 36:
I worked again at my cards for the Summerchallenge. The first month is done, so I have made 30 cards already! Still 31 to go and than I made them all 61 and the three cards to get "in the mood" . And while it is the 17 of july today, I have 17 cards to go untill I can make them one card a day again! Here are six cards; day 31 till 36:


CZC #31 Ogen (Eyes)



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Lost Coast Design, Carabelle Studio, Kicostamps en Paper Artsy
Inkt: Versafine Onyx black, Memento Bahama blue, Pear tart, Dandelion, Tangelo en Lulu lavender
Overige: Correspondentiekaart en Caran D´Ache kleurpotloden



CZC #32 Moodboard



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels:  Viva Las VegaStamps,
Inkt: Versafine Onyx black, DI Tea dye en Vintage photo, Barn door, Twisted citron, Tattered rose, Cracked pistachio, Salty ocean, Mowed lawn, Dusty concord en Fossilized amber.
Overige: Correspondentiekaart, aquarelpapier, muziekpapier, waterpen, Distress Paint Picked raspberry en Black shoot

De kleuren nam ik over van het inspiratiemoodboard van de VLV challenge van deze maand:
I took the colours from the inspirationalmoodboard from the VLV challenge from this month:





CZC #33 Gebruik Washitape (Use washitape)



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Sunday International Craft, Kaisercraft
Inkt: Versafine Onyx black en Memento ottage ivy
Overige: Correspondentiekaart, Washitape ( Pandura, Hema, Action)



CZC #34 Zomer Deze liet ik al zien hier.



CZC #35a Mannen Deze liet ik al zien hier.

Maar ik heb nog een tweede gemaakt; CZC#35b:
But I made a second one; CZC#35b:


Stempels: Art Journey (Men, Steampunk2 en Nature flowers)
Inkt: Memento Teal zeal, Grape jelly en Lilac posies, Versafine Onyxblack, DI Tattered rose
Overige: Correspondentiekaart, maskingpapier en blendingtool


En ik kon het niet laten, want ik heb nog zo'n mooie mannenstempel, dus hier de derde mannenkaart; CZC#35c:
And I couldnot help myself, because I have another beautiful men-stamp, so here my third man-card; CZC#35c:



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Paper Artsy, Dovecrafts
Inkt: Versafine Sepia, Memento Rich cocoa, DI Old paper en Barn door
Overige: Correspondentiekaart en Witte sharpie


CZC #36 Gebruik een stempel en detail(s) ervan (Use a stamp and detail(s) from that stamp)



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Prima, Creative Expressions,
Inkt: Memento Grape jelly, Lilac posies en Pear tart, DI Mustard seed en Twisted citron
Overige: Correspondentiekaart en blendingtool



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met kaart CZC#31 tot en met CZC#36 doe ik mee bij:
I am entering card CZC#31 untill CZC#36 at:
Craftorij Zomerchallenge 2015

Met kaart CZC#32 doe ik mee bij:
I am entering card CZC#32 at:
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Anything Goes

Met kaart CZC#32 doe ik mee bij:
I am entering card CZC#32 at:
Viva Las VegaStamps: Juli challenge a bit o' vintage

Met kaart CZC#35b doe ik mee bij:
I am entering card CZC#35b at:
Art Journey Designteam Challenge: # 59 50% wit
Fashionable Stamping: Challenge #101 All about the men
Less is More: Week 232 OLC Masculine

19 opmerkingen:

  1. Wow!You made some beautiful cards here Gerrina :) You have some gorgeous(and often unusual)stamps-I like them a lot!
    Have a lovely weekend,
    Nessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een activiteit Gerrina, mooie kaarten en leuke stempels, die van de voetballers
    vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer veel gemaakt! De mannenkaarten springen er voor mij uit! De voetballersstempel vind ik helemaal geweldig! Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjee zeg wat veel kaarten zeg. Knap dat je de uitdaging aangaat om elke dag een opdracht te doen. Dat is toch niet aan mij besteed. Je hebt er mooie exemplaren tussen zitten. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie kaarten Gerrina. Die met de zebra en de washi tape is helemaal te gek.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn veel leuke kaarten en die met de ogen is heel mooi kleurig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een diversiteit aan uitwerkingen Gerrina, mooi en erg origineel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. My goodness you've been really busy yet again Gerrina!
    Super work!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, you're one very busy lady! Fabulous cards, Gerrina.
    Thanks for sharing with us again.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful, beautiful work! Thanks so much for joining us at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!!! - Ashli :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Petje af. Wat een klus.
    Deze kaarten zijn weer erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW you've been busy! Great collection here!!! Thanks for sharing with us at Simon Says Stamps Monday Challenge! Cheers Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A wonderful selection of cards Gerrina, I love the masculine one, it's a great image.
    Thanks for sharing with us at FSC
    Avril x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Gerrina what a brilliant bunch of cards! Of course I love your LIM card, also the zebras look great.
    Thank you for joining us for one layer week
    Anne
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo jij bent creatief bezig geweest!!! Heel mooi!
    Bedankt voor het mee doen aan de Art Journey challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een fantastische verzameling creaties, Gerrina!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Gerrina. What a diverse and arty range of cards! Love them all!!! The one for FSC uses one of my all time favourite stamps and it is great to see it in these colours.
    Thanks for joining us at Fashionable Stamping Challenge this month.
    Dot x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina