"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 5 april 2014

Art Specially posterwedstrijd CaSkaart

Als vierde kaart voor de posterwedstrijd van het Art Specially Event en die ook gepubliceerd is in het Art Specially magazine, ben ik aan de slag gegaan met de derde stijl die ik heel graag doe, namelijk CaS:
The fourth card for the postercontest for the Art Specially Event and that is publiced in the Art Specially magazine is one in a style I like to do: CAS:




Deze vierde kaart is gemaakt door met versamark door het stencil (Articellar) te sponzen en daarna met PanPastel Bronze en Copper over de vormen te gaan. Fixeren en daarna het meisje met de parasol (Inkadinkado) gestempeld met Versafine Black Onyx.
This fourt card is made by sponging Versamark through a stencil (Articellar) and after that I went over it with PanPastel Bronze and Copper. I fixatated it and stamped the girl with the umbrella (Inkadinkado) with Versafine black Onyx.


Het meisje ingekleurd met DI in twee kleuren. Op maat gesneden en op kaartpapier geplakt.
Coloured her in with DI in two colours. Then cut is to the size I liked and glued it on to a card.



Vandaag dus geen kaart voor LIM en geen hockey kijken, want ik ben twee dagen helemaal ondergedoken in het feest van het Art Specially Event, omgeven met stempels en stempelaars!.
Beide dagen vind je me in de stand van de Scrapheap, waar ik demo's geef.
Ik hoop je daar te zien!
So, today no card for LIM and no hockey for me, because I will be two days in a stampingfest, totally surrounded by stamps and stampers!
Both days you can found me at the Scrapheapbooth, where I will be given dem;'s.
Hope to see you there!


Geniet van het weekend en creatieve groetjes,
Gerrina


13 opmerkingen:

  1. I love this Gerrina, the colours are perfect and the stencil background is so clever x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty effect Gerrina-made a perfect background :)
    Nessa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al geen less is more kaartje, maar je kunt je hart op een andere manier ophalen! Ook deze is weer prachtig de eenvoud kan heel mooi zijn. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi, ik was er gisteren ook, maar je was steeds zo druk bezig, was lekker druk en gezellig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, I love the efffect of the PP in the background. Something I 'need' I think :) Warm Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Kaart Gerrina, en we zijn elkaar misschien wel voorbij gelopen op het Event, want jullie zien er net nog iets anders uit voor mij in het echt dan op foto!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zat aan een tafel in de stand van de Scrapheap en heb niet zo veel kans gehad om rond te lopen.... Groetjes, Gerrina

      Verwijderen
  7. I love your arty card today, Gerrina! Very nice! Have a wonderful time at the stampfest! How fun!! Hugs, Darnell

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vond al je kaarten prachtig in de AS, hoewel de bovenste nog steeds mijn voorkeur heeft.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HI Gerrina, Sounds like you are very busy :D Smashing card, I love the Artistcellar stencils and that little girl is a great image, I hope you're having fun :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gerrina, wat was het leuk op de beurs gisteren. Heb me heerlijk uitgeleefd (lees: portemonnee uitgeschud). Al mijn verjaardagsgeld is op aan superleuke spullen, voornamelijk stempels en stencils. Leuk je nog even gesproken te hebben. Lief dat je me nog een workshop aanbood maar ik had natuurlijk geen tijd. :0) Was je erg moe toen je thuis kwam?
    Leuke kaarten staan er in de AS van je. Ik vind vooral de bovenste met die blauw/gele achtergrond mooi. En uh, we bloggen!!! :0)

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was wel moe van de rit, maar verder heb ik zoveel energie gekregen van jullie allemaal! (En weer zoveel inspiratie!)... Groetjes, Gerrina

      Verwijderen
  11. Heel mooi! Ik wilde onlangs zo'n paraplu kopen, die zijn zo mooi! Maar hij bleek heel duur te zijn... Dus heb ik hem maar laten hangen. Jammer... Maar ja, dan geniet ik gewoon lekker van jouw kaart :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina