"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 4 april 2014

Art Specially Badge en Vlag

Bij De Craftorij is er i.v.m. het Art Specially Event een wedstrijd waarbij je een badge moet maken. Is natuurlijk ook lekker handig om elkaar op die manier te "herkennen"! Omdat ik aan het werk ben, heb ik het logo weggelaten, wel wat vlinders gebruikt:
At The Craftorij they are having a contest related on the Art Specially Event. You have to make a badge. That is verry easy to "recognice" eachother that way! Because I am working, I left the logo out, but used a few butterflies:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Stampendous en Inkadinkado, Prima lettersysteem
Stencil: The Crafter's Workshop
Inkt: Versafine onyx black, Memento bruin en blauw, DI Salty ocean en Wild honey

En er is nog een dagelijkse wedstrijd voor de mooiste vlag. Dit vanwege het thema dit jaar van het Event: Feest!! Op beide dagen is er een winnaar. In dezelfde stijl als de badge gemaakt:
And there is another competition for the most beautiful flag. This because the theme this year at the Event is Party!! On both days there is a winner I made the flag in the same style as the badge:

Voorkant/front:


Detail:


Achterkant/back:



Er zijn een paar kleine verschillen tussen de voor- en de achterkant..
There are some small differentes in the front and back...

Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Stampendous en Inkadinkado.
Stencil: The Crafter's Workshop
Inkt: Versafine onyx black, Memento blauw, DI Salty ocean en Wild honey


Ben benieuwd wat jij ervan vind... Bewonderen kun je de vlag in de stand van de Craftorij en mij met de badge vind je dus in de stand bij de Scrapheap.
I'm curious what you think of these...You can see the flag at the booth from de Craftorij and me with the badge at the booth from de Scrapheap. 



Creatieve groetjes,
Gerrina

Met de vlag doe ik mee bij:
I am entering the flag at:
STAMPloraions blog: April 2014 challenge; stamps and technique (stamps, stencils and sponging)

13 opmerkingen:

  1. Amaai, zo mooie dingen, je zal er zeker kunnen mee uitpakken.
    Veel succes en geniet er van !
    Prettig weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Ik hou van gezichten. En mooie kleuren heb jij gebruikt. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Morgen hangt je mooie vlag er al Gerrina...je badge is ook prima (kan ik niet om je heen :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vlag en prachtige badge, ik denk dat het morgen meer een koffie( thee) kransje gaat worden, als ik al mijn blog vriendinnen tegenkom en een babbeltje ga doen zijn we maandag nog bezig, gezellig hoor, ik kijk er al naar uit, terwijl we babbelen doen we geen geld op hé , dit gaan de organisators niet graag horen denk ik!!

    Groetjes en hopelijk krijgen we elkaar in de gaten, maar ik denk dat het heeeel druk zal zijn!!!

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide super mooi, zo kan ik je niet missen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo prachtige gedaan, prachtige kleuren!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat zijn deze mooi, de stempels en kleuren die je gebruikt hebt. Ook je mannenkaart is super. Ik denk dat ik maar eens een kaart van jou als voorbeeld moet nemen om te stempelen.
    Ik vind het leuk om te doen, maar het is net als met verven, als het blik open is en ik heb al verf aan mijn handen dan ... Maar de mogelijkheden zijn eindeloos. Ga nu een poging wagen voor een verjaardagskaartje voor mijn man. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the stencilling behind the images, you must be the winner!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Up and running again, a week with no computer is the worse, so reliant are we it seems.

    Such a lovely piece Gerrina, hope you have a great weekend.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vlag, die ga ik morgen van dichtbij bekijken. De badge is handig en ook erg mooi!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie badge en een heel mooie vlag, wat was het weer een feestje! Leuk je weer gezien en gesproken te hebben, veel plezier nog vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What fabulous images! Thanks for joining in with STAMPlorations!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina