"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 11 februari 2014

Winter èn Valentijn

Heerlijk, de tweede keer dat ik wat mag laten zien op het Crealiesblog! En natuurlijk laat ik het hier ook meteen zien... Voor deze keer heb ik twee kaarten gemaakt. Omdat het het winterseizoen is,al merken we daar (nog) niet zo veel van, heb ik een winterkaart gemaakt. En a.s. vrijdag is het Valentijn, dus heb ik ook nog een kaart gemaakt die je daarvoor zou kunnen gebruiken. Zoals de laatste tijd steeds, weer in twee verschillende stijlen:

De winterkaart:




Gebruikte materialen:
Crealies Crea-Nest-Lies no 03 stempelset Freindschip van Technique Tuesday, Versafine Black onyx en Sepia DI Tumbled glass en zelfgemaakt malletje voor de sneeuw en wolken. Crealies Creative Flowers CL CF 15, glossy accents ,zilverkleurige pen en dikke foamtape.
In detail:


De Valentijnskaart:



Gebruikte materialen::
Crealies Elegant Frames stansen no.2 (om een mal te maken voor het sponzen). DI picked rasberries,
Crealies Bits &  Pieces no.3-stempel en DI Dusty concord. Crealies Creative shapes no.11 voor de takjes en als mal. DI Pine Needles. Crealies Double Fun no.2, Memento zwart, Crealies  Duo Butterflies no.03 en plaksteentjes.

De mallen en wat details:






Ik hoop dat je ze weer leuk vindt. Volgende week dinsdag laat ik weer zien wat ik verder voor Crealies maakte.


Creatieve groetjes,
Gerrina




8 opmerkingen:

  1. I love the colours of the second card Gerrina but it the design and scene within the frame that really appeals.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi winters tafereeltje en de Valentijnskaart is ook heel apart. Niet zo zoetsappig, daar houd ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee heel bijzondere kaarten Gerrina en idd de winter laat nog steeds op zich wachten, al hoeft het voor mij niet meer. Laat de lente maar komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je winterse kaart is echt winters wat we van het weer niet kunnen zeggen. De valentijnskaart daar moet ik even aan wennen doordat het niet een traditionele kaart is. Maar daarom niet minder mooi! liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een Super mooie winterkaart Gerrina,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaarten, dat wintertafereeltje is echt heel erg mooi!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooo, die kerstkaart die is heel gaaf. Ik heb trouwens mijn Versafine weer opgedoken. Toen jij die opmerking maakte, wist ik dat ik die nog moste hebben, inclusief navul. Dat drukt tenminste zwart af! Thanx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina