"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 8 februari 2014

Verjaardags panda / Birthday panda

Op deze nog steeds regenachtige zaterdag is het goed om m'n hobbyspulletjes in te duiken en wat stempels en andere dingen uit te zoeken voor een kaart voor de nieuwe uitdaging bij LIM. Deze week mijn misschien wel favoriete CaS-stijl: de een-laags-kaart! En helemaal fijn, het is Alles mag! Ik kon het niet laten weer twee kaarten te maken...  Omdat ik er morgen al een nodig heb voor een jong meisje.Dit zijn ze geworden, eerst die voor de jonge dame en in de volgende post van vandaag de andere:
On this still rainy saterday it is good to dive in to my stash and surch some stamps and things for a card for the new challenge at LIM. This week maybe my favorite CaS-style: the one-layer-card! And totally perfect this time Anything goes! I couldn't resist to make two cards, because I need one for a little girl tomorrow. So here they are, first the one for the little girl, in the next post the other:




Gebruikte materialen:
Used materials:

En, and Memento Black.




Omdat ik maar een kaart tegelijkertijd kan linken maakte ik een tweede post!

Fijn weekend en creatieve groetjes,
Gerrina

Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:

11 opmerkingen:

  1. Twee leuke kaarten Gerrina, de een heel vrolijk en met het beertje heel lief. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooit, zo lief. Okee, ik zie meteen een andere kaart hier. De panda op de tak wat verder naar beneden en dan dat sentiment in regenboogkleuren als een regenboog over de panda heen, ik ben alvast benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is pretty Gerrina!
    Thanks so much
    Chrissie
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is just gorgeous Gerrina!
    Margaret x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so cute the little panda bear ...awesome job on the card

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina