"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 27 februari 2014

Ronde dans en nieuws / Dance around and news

Vandaag mag ik het eindelijk vertellen, en het heeft me best moeite gekost om het niet eerder hier op mijn blog te plaatsen, maar die rondedans, die heb ik gemaakt toen ik te horen kreeg dat ik gekozen ben in het designteam van het spiksplinternieuwe challengeblog Time Out Challenges!!
Een heel nieuw challengeblog met elke twee weken een nieuwe en andere uitdaging en een super getalenteerd internationaal DT, waar ik graag mee ga samenwerken!
Ik zou zeggen maak eens kennis met het blog en de teamleden, dit is de link:Time Out Challenges
Today I finally may tell you, and it hasn´t been easy tonot  shout it out on this blog, but the dance around is what I did when I heard that I was chosen in the Design Team of the brand new challengeblog Time Out Challenges!!
A brand new challengeblog with a new and different challenge every two weeks and a super talented, international DT, where I am so glad to work with!
I would say take a peak at the blog and the  teammembers, this is the link:Time Out Challenges




Natuurlijk heb ik vandaag ook een kaart voor je; Deze maand is er bij The Stamping Cottage een kleurenuitdaging. Ik was al bang dat ik het echt niet zou halen om deze maand nog een kaart daarvoor te maken, maar gelukkig is dat toch gelukt:
Ofcourse I also have made a card to show you today; This month the challenge at The Stamping Cottage is a colorchallenge. i was affraid that I really wouldnot make it to participate, but luckely it all worked out:





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stamp: Viva LasVegaStamps
Stencil: Dutch Doobadoe
Inkt: Versafine onyx black en sepia, DI Salty ocean, Squized limonade en Crushed olive
Pons: cirkel Pipoos
Stempelpapier, papier voor de mal, zwarte stift stempelliniaal en maskerpapier


Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
The Stamping Cottage: Challenge #7 Kleurenuitdaging













24 opmerkingen:

  1. Welcome to the team, we are so pleased you are joining is. I love these cards with the funky backgrounds. Are these digi images or rubber stamps??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great use of shape and colour Gerrina, very inspirational.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. And I totally forgot to say congratulations on joning the DT.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd, wat leuk. Gelijk een kijkje genomen en volger geworden. Wie weet. Het lastigste is echter mijn engels, daar moet ik net even iets meer moeite voor doen of het vertalen. Mooie creatie weer. Ik zou ook veel meer moeten stempelen, en zijn zoveel mogelijkheden. Gisteravond even bezig geweest, resultaat is redelijk , laat het nog wel zien. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en geweldig nieuws. Gefeliciteerd en veel plezier groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congrats on the DT position , you will be fabx hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gefeliciteerd, wat leuk voor je, ik ga straks even een kijkje op het blog nemen hóór!! En wat een PRACHTIGE kaart heb je gemaakt, ben er weg van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met je nieuwe DT. job, je kaart is prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig nieuws Gerrina, dat zal moeite hebben gekost om daarover te zwijgen :-)
    Een hele eer zeg...geniet ervan...en ik weet zeker dat jij anderen laat genieten met je
    mooie creaties. De kaart die je nu geplaatst hebt is ook weer zo mooi!!!
    Van harte!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful stamping and great background patterns. Such a wonderful design! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk nieuws, Gerrina. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!!!!
    En wat een mooie en inspirerende kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Gerrina! FAB card :) I'm looking forward to working with you on the TO Challenge blog :) Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldig kaartje en wat heerlijk voor je maak er iets moois van .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met deze eervolle benoeming. Het betekent toch ook een stuk erkenning voor je werk!
    De kaart, die je maakte, is weer een ontzettend mooie en de kleurencombi verrassend en heel mooi, Gerrina.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Welcome, Gerrina! :) Your card is beautiful, I love the stamps and the artistic feel.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful design, clever stamping and great colours. Congratulations on being chosen for another Design Team ! Have fun, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. YIPPEE! Such happy news, Gerrina!! Congratulations on the appointment to the Design Team at the new TOC challenge!! Your card is fantastic!! Hugs, Darnell

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd! Ik kan me dat rondedansje wel voorstellen. Je maakt ook zoveel moois. Ik geniet er iedere keer weer van al laat ik niet altijd een reactie achter!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So very striking! Great composition on this - looking forward to working with you on the new DT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I'm looking forward to working with you on the Time Out challenges! And I love your card! Great colors and design!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi, Gerrina!!! Congrats on being picked by Nonni and Sandie to be on the TO design team!! I'm so looking forward to playing along with you on TO and getting to know you! Goodness, you've got some pretty amazing cards for me to ogle and salivate over LOL :o)

    Hugs,
    Shery

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina