"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 1 februari 2014

Regenboog en nieuws! / Rainbow and news!

Vandaag is het 1 februari. Niets bijzonders zul je zeggen; gewoon de eerste dag van een nieuwe maand... Maar vandaag mag ik eindelijk vertellen dat ik gevraagd ben om deze maand Gastdesigner bij Crealies te zijn! Helemaal gaaf vind ik het! Vier keer op dinsdag staat niet alleen hier, maar ook op het Crealiesblog een creatie van mij. Wie weet kom ik je daar ook tegen deze maand...


Today it is 1 February, Nothing special you would think; just the first day of a new month... But today I finally may tell you that I am asked to be a Geustdesigner for the Crealiesblog this month! Totally awesome! Four times on tuesday you will find a creation I made for Crealies not only here, but also on the Crealiesblog. Maybe I´ll see you there this month....




Vandaag een zaterdag die hier in ieder geval met regen begint. Hoe anders was dat de afgelopen dagen waar een zonnetje me ´s ochtends begroette... Mooi weer om een kaart te maken voor de uitdaging bij LIM. Daar bestaan ze vandaag alweer 3 jaar en hebben ze als uitdaging: Regenboog. Vrolijke kleuren, die wat vrolijkheid kunnen brengen vandaag...
Today a saterday that at least starts with rain here. How different were the last couple days on wich the sun was greeting me in the morning... Good weather to make a card for the challenge at LIM. They are celibrating their 3th birthday and have Rainbow as there challenge. Cheerful colors that might bring some lifeliniss today...





Gebruikte materialen:
Used materials:




Fijn weekend en creatieve groetjes,
Wish you a great weekend and creative greetings,


Gerrina

Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:

21 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Gerrina, digsinerschap bij crealies , ik kijk al uit naar je nieuwe kunstwerkjes, en wat heb je weer mooie regenboogkaarten gemaakt!!!Prachtig!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! En wat een vrolijke kaartjes heb je gemaakt, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two super cards - love the zebra particularly

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaarten, leuk om de zebra stencil zo te gebruiken?
    En van harte gefeliciteerd met je plekje bij Crealies!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst gefeliciteerd met je gastdesignerschap, super leuk! Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt zeg, lekker vrolijk en van de bovenste ben ik helemaal weg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your cards Gerrina, particularly the zebra, he looks great multicoloured!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Gerrina dat je gastdesigner bent deze maand!! je kaarten zijn prachtig, mooi kleurig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful colourful designs and congratulations on the GDT spot at Crealies. I have lots of Crealies here in my stash :) Happy Weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Gerrina, ik vind je kleurrijke kaarten erg leuk !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Gerrina! ik ben ben benieuwd wat je allemaal gaat maken de regenboogkaartjes zijn je goed afgegaan, ik zag de uitdaging maar heb nog geen idee. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey gefeliciteerd, hartstikke leuk!
    Gaaf die zebra!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeiciteerd, wat leuk dat je GD mag zijn!! Geniet ervan....en je regenboogkaarten....ze zijn zoooooooo leuk en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gerrina, your rainbow zebra is FANTASTIC!!!! I totally love it for the LIM challenge!! Hugs, Darnell

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kleurrijke kaarten, ik zal eens kijken of ik die Happy Zebra ook tegenkom op vakantie!
    Gefeliciteerd met je GDT, is toch altijd fijn als je gewaardeerd wordt om wat je maakt!! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whaw, zo mooi en vrolijk! Vooral die met de zebra vind ik werkelijk schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, en super leuk dat je gastdesigner mag zijn, gefeliciteerd!! X

      Verwijderen
  16. Gefeliciteerd! Leuk voor je. Die zebra heb je mooi gemaakt.

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf dat je gastdesigner mag zijn, leuk!
    Heerlijk vrolijke regenboogkaartjes heb je gemaakt. Hou ik wel van.
    En bedankt voor je lieve reactie op mijn voorbeeldkaart bij CFC. Erg leuk,om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend gaaf dat je gastdesigner bent bij Crealies.... ben zeer benieuwd wat je voor ons in petto hebt dinsdag!!!
    Wat geweldig mooie regenboogkaarten heb je gemaakt.... petje af!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een eer! En prachtige kaarten. Die met de zebra vind ik echt waanzinnig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow two amazing LIM cards Gerrina, love that sweet Zebra too, how clever :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina