"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 19 februari 2014

Pandalove

Voor mijn dochter had ik natuurlijk ook een kaart voor Valentijn gemaakt. Omdat ze dol is op panda´s heb ik daar natuurlijk een stempel van gebruikt. Zo ondertussen hebben we een behoorlijke verzameling pandastempels! Natuurlijk doet deze kaart mee bij de uitdaging van Stampinback, waar deze maand het woord Hart is gekozen. Ik maakte van deze kaart een hoge/grote kaart om mee te kunnen doen bij CAS-ual Fridays.
Of course I made a Valentine card for my daughter. She loves panda´s, so I used a pandastamp. Our collection pandastamps has grown into a big one! I am entering this card at Stampinback, where this months word is heart. I made this card a high/big one to enter at CAS-ual Fridays



Gebruikte materialen:
Used materials:
Pandastempel van Crafter´s Compagnion, Versafine zwart, stencil en hartjesstempel van Panduro, Tekst van Stampotique, DI paars en twee kleuren roze, rood en zwart.

Detail tekst:

Nog een warm welkom aan weer twee nieuwe volgers, Boukje en Anita! Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren...



Creatieve groetjes,
Gerrina

Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Stampinbackchallenge: februari Hart
CAS-ual Fridays: CFC128 So long


12 opmerkingen:

  1. Wat lief van je om een Valentijns kaart voor je dochter te maken en nog wel een hele mooie, ik vind de tekst ook geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje. Leuk dat je een valentijnskaart voor je dochter maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je leuke bijdrage aan de Stampinback challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute card Gerrina and what a lovely sentiment :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige Valentijn's kaart, heel mooi stempelwerk en prachtige tekst!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That is such a touching sentiment Gerrina and a lovely card.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a wonderful sentiment! Thank you for joining us at CAS-ual Fridays!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh great card Gerrina and such a cute panda too, my daughter loves panda's :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh so sweet, love the little Panda with his lot of hearts, I believe he has already spring feelings and is in love:-)
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina