"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 14 februari 2014

Eekhoorn 2/ Squirrel 2

Zoals al in een eerdere post hier beloofd hier de tweede kaart met mijn nieuwe eekhoornstempel (Stacystamps). Voor deze tweede kaart heb ik de eekhoorn met zwarte Versafine afgedrukt op een los papier. Daarna ingekleurd met Distress markers. De tekst (Creafine) met Verafine zwart gestempeld. Dit gemat op twee kleuren papier en dan niet op, maar naast elkaar op de kaart geplakt, omdat ik op elkaar te druk vond en vond dat de kaart die twee kleuren wel nodig had...




En hier zie je de kaarten nog even bij elkaar:



Allebei een heel ander effect. Welke vind jij het mooist?


Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
The Artistic Stamper: February challenge Use Distress
Addicted to Stamps and More: #82 Make your mark

15 opmerkingen:

  1. fabulous colouring. I think I like the one with more of an outline best, it is kinda arty! Thanks for joining us at ATSM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a cute squirrel Gerrina it makes a lovely nature inspired card. We have some living in our trees and they often dart about the garden hunting down nibbles.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeiii...moeilijke vraag maar ik neig toch naar de laatste, hoewel ik ze beide prachtig vind!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn beiden mooi...... kan geen keus maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stempel Regina de kaarten zijn alle twee mooi
    juist mooi zo verschillend.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card Gerrina, have a good weekend too :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Gerrina, have a good weekend too :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke eekhoorns!!! Mijn voorkeur gaat heel beslist naar de eerste (die je dus al eerder maakte).
    Ik houd erg van dat "wazige". Mooi werk hoor!
    Fijn weekend en groetjes
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I like them both equally, Gerrina, because I love squirrels!! Hugs, Darnell

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moeilijk, maar door het aparte effect ga ik voor de eerste. Die heeft wat mysterieus!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je de stempel mooi gebruikt Gerrina...en jaaa ik zie de halve onderkaarten, ook hier een prachtig effect...en ook ik ga voor de rechter kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You did a really good job coloring that squirrel. I find animals incredibly hard to color myself. Lovely card! Thanks so much for joining me at ATS&M.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely coloured squirrel. Great card. Thanks for joining the fun at ATSM. Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is gorgeous! Thank you for joining in The Artistic Stamper Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina