"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 9 februari 2014

Art Journal 52 # 5 Abstract Art

Voor deze week bij Journal 52 was de uitdaging om iets abstracts te maken. Dit is het geworden:
This week at Journal52 the prompt was Abstract Art. This is my make:




Ik had geen zin om met verf aan de slag te gaan, dus heb ik het ontwerp eerst met potlood getekend. Daarna met zwarte pen de lijnen overgetrokken, de ballen gekleurd met fijnschrijvers en onder de "bergjes" wat schaduw aangebracht met Prismacolour Premier kleurpotlood.
I didn´t feel like working with paints, so I first draw the image with a pencil. Than took a black pen and went over the lines, coloured the balls with pencil and made some shadow under the "little hills" with Prismacolour Premier pencil.


En op een andere achtergrond komt het weer anders over:
And on another background it looks different:

Creatieve groetjes,
Gerrina

Met deze page doe ik mee bij: 
I made this page for:
Journal 52:  # 5 Abstract Art

17 opmerkingen:

  1. Superleuk zeg! Past wel in jouw straatje he zo' n opdracht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow totally love your card so creative! Awesome!
    xo SanDee1899

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is super cool! Love the use of the circles and the movement they create (and of course the bright colours!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie pagina is dat geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk geworden, zit echt vaart in. Leuk blog ook. Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat noem ik nou een kunstwerk. Heel mooi. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze uitwerking vind ik heel mooi! Ik ben afgehaakt, was niet mijn ding kon mijn draai niet goed vinden. Ik blijf het volgen door jou! Ga jij naar de retreat in Ede?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb jij de opdracht goed uitgevoerd ,heel mooi zo met die kleurtjes.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig, ik hou hier wel van!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super leuk gedaan Gerrina, hier word ik helemaal vrolijk van!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW Gerrina, that is such a vibrant creation, I'm really fascinated!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuk om te zien, dat er zoveel mensen bezig zijn en zich uitleven op de AJpages.
    Voor zover ik dat kan beoordelen, voldoet deze pagina volledig aan de opdracht. Ontzettend leuk geworden, Gerrina.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi gedaan al die kleurige rollende ballen, heel kunstig vind ik dit!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Gerrina! Your card caught my eye,it's a simply stunning use of design, I love it!! Gay xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina