"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 3 februari 2014

Art Journal 52 # 4 Building Characters

De vierde week voor AJ52, nu met als thema: "Building characters". Het was leuk om weer eens een gezicht te maken. Dit is de page die ik gemaakt heb:




Gebruikte materialen:
Potlood en gum, Neocolor II, grijze fijnschijver op aquarelpapier

Ik wil weer twee nieuwe volgers hartelijk welkom heten: Wilma en Willy de Bruijne... Allebei heel hartelijk welkom: ik hoop dat je geniet en ik kom graag bij jullie kijken!
I would like to welcome two new followers:  Wilma en Willy de Bruijne...Both a warm welcome: I hope you will enjoy your time here and I will visit your blogs aswell.  



Creatieve groetjes,
Gerrina

Met deze page doe ik mee bij:
Journal 52 # 4:  "Build a character"

9 opmerkingen:

  1. Knap hoor deze uitwerking! Ik twijfel enorm of ik door zal gaan, het zegt me steeds minder heb jij daar ook last van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het leuk om elke week iets te maken en probeer zo allerlei technieken uit. Ik vertaal de prompt lekker vrij en kom zo ook aan wat tekenen en andere technieken toe die ik anders behoorlijk verwaarloos...

      Verwijderen
  2. How creative Gerrina and a wonderful rainbow of colour.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een mooi gezicht heb je gemaakt!
    Gezellige dag verder!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat je hier heel veel van je zelf in kunt leggen en dat maakt het bijzonder. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig karakter gezicht heb je hier getekend en ingekleurd!!!Mooie regenboom en mooi hoe je die woorden ivm karakter ernaast hebt gezet, heel mooie uitwerking van het thema en niet gemakkelijk denk ik zo!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic work with building the character and the hair & face. Beautiful work! Have a great week, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit mooi gemaakt Gerrina, leuk die gekleurde haren en de tekst langs het gezicht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf resultaat Gerrina, ben het de reacties van de voorgangers eens!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina