"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 16 februari 2014

75% wit mannenkaart / 75% white masculin

Bij Art Journey is de uitdaging van deze maand om iets te maken met 75% wit. Nou heb ik het natuurlijk niet precies berekend, maar ik denk dat deze kaart er wel aan voldoet. Ik vond dit een heerlijke challenge, maar ja, dat heeft natuurlijk te maken met dat ik CaS-kaarten maken zo leuk vind...




Ik kwam op het idee van de kaart door het thema van deze week bij LIM; een mannenkaart/masculin. Daar laat ik deze kaart ook nog meedoen.

Gebruikte materialen:
Used materials:
Art Journey Steampunk2 en Nature Flowers (tekst), Versafine Onyx Black, Memento rood en blauw, DI Salty Ocean en Tattered Rose, waterpen, stencil unchained mask van Joggles, rode en blauwe fijnschrijver.


Creatieve groetjes, 
Gerrina

Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Art Journey: challenge 42; 75% wit
Less is More: week 159 Masculine
Fashionable Stamping Challinges: #66 Build it up
CAS on Sunday: #27 Masculin card


15 opmerkingen:

  1. ik vind dit een zeer geslaagde mannenkaart. Deze stempel tig
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...super mooie cas mannenkaart Gerrina, geweldig design, bedankt voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een toppertje van een kaart Gerrina en dan daarbij nog 2 vliegen in één klap door hem aan 2 challenges mee te laten doen.
    Heel veel succes hiermee.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super masculine card
    Thanks for joining Less is More's masculine challenge this week
    Anne
    Guest "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een stoer kaartje! Ik wens je heel veel succes bij de challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoe je dat steeds weer bedenkt. En dan met fijnschrijvers op je kaart, spannend hoor of dat lukt. Ik heb ook nog een CAS mannenkaart gemaakt. Je kunt hem ook nog mee laten doen bij CAS on sunday , daar vragen ze ook een mannenkaart. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke mooie mannen kaart heb je gemaakt!!! Bedankt voor het mee doen aan onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Gerrina!! Succes bij de challanges. Bedankt voor je aardige berichtje op mijn blog.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stijlvolle kaart Gerrina, eenvoudig maar prachtig!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super card Gerrina!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A fantastic masculine card, Great colours and layers of stamping...thanks so much for sharing with us at FSC...Esther xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt dat je mijn volger bent geworden, maar jou kaartjes zijn ook super, dus ik wordt ook volger bij jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super geslaagd! ECHT heel mooi! Fijn dat je meedoet met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Loving your LIM entry this week

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. One of my favorite images! Great work! Thanks for joining us at FSC!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina