"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 31 december 2013

Sterren / Stars

Voor Countdowndag 3 bij de Craftorij was de uitdaging om iets te maken met "STER". Dat kon de vorm, ´t woord, ´n ster etc. zijn. Omdat ik al heel lang niet meer gescrapt had, heb ik een spread gemaakt met foto´s gemaakt tijdens bijzondere gebeurtenissen in 2013:



Nog even elk apart:




Bij beiden ben ik begonnen met een stencil (Crafters Workshop) en DI in paars en blauw te sponzen. Paars en parelmoerpapier op maat gesneden voor matten van de foto´s van de linker LO. Daarop met een witte Sharpie en blauwe fijnschrijver en nog een stencil (Crafters Workshop) sterrenranden getekend. Daarna de foto´s allemaal gemat. De tekststempel en de windroos (beide Viva) gestempeld en de randen plus de sterren met DI Wild Honey gesponst. De foto´s opgeplakt en de randen van de sterren bewerkt met Distress Marker Wild Honey. De cijfers en letters met een sjabloon op de sterren gezet. Op de rechter LO de foto´s gemaskerd en de framestempel (Prima) weer met DI Wild Honey er omheen gestempeld. De sterren ook verhoogd opgeplakt.

Dit was dag 3 van de Countdown. Ik hoop dat je het leuk vindt en voor dag 2 zie ik je graag overmorgen terug! 


Creatieve groetjes, 
Gerrina

5 opmerkingen:

  1. Wow wat een werk. Geweldig hoe je als het ware je eigen dessinpapier gemaakt hebt met die sterren. Ik vind het mooi. Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, koester jou sterren en ik wens je een heel mooi 2014 toe. Ga nu gauw aan de slag, op mijn manier nog veel te doen:) groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful keepsake pages Gerrina, I really should do some of these.

    Here's to a Happy, Healthy and Crafty 2014.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful background for your lay outs Gerrina ! Have a Happy & Creative New Year ! Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je bent het niet verleerd hóór, een prachtige LO!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina