"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 26 december 2013

Kerstwens en deco / Christmaswish and deco

Voor  iedereen die hier steeds komt kijken en voor de velen daarvan die zo vaak de tijd nemen om een reactie achterlaten:
For everybody who comes here again and again and for those of them who so often take the time to leave a comment :





Dit jaar doe ik voor het eerst mee met de Countdown van De Craftorij. Daar wordt in 10 dagen tijd afgeteld naar het nieuwe jaar. Dat betekent dat je aan heel wat uitdagingen en wedstrijden via de Facebookgroep mee kan doen. De aftrap werd zondag door Lia zelf verzorgt en was het maken van een kerstdecoratie. Helaas redde ik het door drukte net niet om deze op tijd op de foto en op FB te zetten, maar ik wil ´m hier graag laten zien:






Ik ga weer verder met genieten van de kerstdag en het maken van de uitdaging voor deze kerstdagen van de countdown...


Fijne en creatieve dagen, groetjes,

Gerrina

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi uitwerking en wat een leuk idee, jij hoeft je de komende dagen niet te vervelen dus. Geniet nog van deze tweede kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke uitwerking Gerrina, ik weet nog niet wat ik met de knuffels ga doen, de tweede schiet ook al op:-). Bewaren of ......nou ja er komt vast wel een goed doel voor. Fijne tweede kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee die transparante reepjesbol. Leuk idee als kerstkaart volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje voor de goede wensen Gerrina...en je tag voor de countdown ziet er prima uit!
    Zo jammer dat de Craftorij nu huist op Facebook...waar ik niet zit en ook niet wil zitten.
    Leuk dat ik jouw creatie hier toch kan bewonderen :-)
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina