"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 18 september 2013

Op de golven schommelend / Rocking on the waves

Een verjaardagskaart gemaakt voor iemand die graag aan het water is en niet houd van een drukke kaart:


Zie dat ik toch weer gedoodeld heb op deze kaart...ik ben er nog niet helemaal van af dus... Ik ben ook niet helemaal tevreden met deze kaart, maar dat krijg je ervan als je naar de dochter luistert en dus gewoon zes wolkjes op de kaart zet. Denk dat drie meer dan genoeg was geweest...

De tekststempel is van Kicostamps en ik heb nog een zwarte fijnschrijver en natuurlijk de stempel liniaal gebruikt. Een foto van de overige gebruikte materialen:



En daarna een kaartje gemaakt om te proberen nu echt af te kicken van het lijntjes-doodelen:


Een eenvoudige kaart, die het allen moet hebben van de indeling en een beetje kleur. Het schommelende meisje (Heindesign) heb ik al eerder hier gebruikt. Zij is ingekleurd met DI. Voor de rest spreekt het denk ik vanzelf...


Creatieve groetjes,
Gerrina



13 opmerkingen:

  1. I like them both Gerrina, the little girl on the swing is so sweet and the sea scene very clever.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze alle 2 mooi, zelfs de zes wolkjes mogen er zijn.
    Leuke kaartjes !
    groetjes
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. blijf maar gewoon door doodelen hoor, staat perfect op de kaarten!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty Sea Scene, love those waves :) My favorite is the girl on the swing... beautiful clean design and colouring. Have a great day, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooie kaarten vooral de 2e kaart

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo leuk zo om je eigen lijnen te zetten op je kaart.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht dat de golven gedoedeld waren hihi. Soms moet je naar een ander luisteren maar je gevoel zegt vaak een heleboel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the boat scene Gerrina! What a greatt layout and fabulous stamping :)
    Nessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten heb je weer gemaakt Gerrina, persoonlijk vind ik de onderste wel het mooist qua compositie maar het stempeltje is ook favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke kaartjes geworden en de golven zijn heel mooi geworden!

    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love both of these Gerrina! The waves are magic ( six clouds are just right LOL ) And the little girl on a swing is a well balanced design, :D xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina