"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 13 maart 2013

Bedank labels / Thanks Tags

In december ging mijn dochter voor de laatste keer naar de BSO (= Buiten Schoolse Opvang). Om de twee leidsters daar te bedanken natuurlijk een kleinigheidje gekocht én voor elk een label gemaakt:




Ze zijn zo gemaakt dat ze bij elkaar passen, maar elk een eigen uitstraling hebben, zodat de leidsters zelf konden kiezen:


De stempels zijn van Penny Black.
Als eerste de achtergrond met DI en stencils van Joy Crafts en The Craftersworkshop gemaakt. Daarna de bloementakken gestempeld en met een witte pen accenten gegeven.
Nog wat linten eraan gemaakt.

Erg he, dat ik niet eerder een kans zag deze hier te posten...
Maar goed, korter geleden heb ik nog een heel eenvoudig en snel bedankkaartje gemaakt:



En de tekst:



Deze is in een kleur DI gehouden en gesponst met een sjabloon van Pronty de tekststempel is van DC.



Creatieve groetjes, Gerrina




Met de bovenste twee labels/tags doe ik mee bij:
Stamping Sensations: maart; The Great Outdoors

14 opmerkingen:

  1. Beautiful project, love your tags. Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende labels Gerrina..... zulke lekker frisse kleuren!!! De tekst van je bedankkaart vind ik heel treffend!!
    Complimenten!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn hele mooie labels geworden en bedankt voor al je berichtjes.
    Heb ze met plezier gelezen.
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tags Gerrina, but how to choose a favourite as I really like the colours and stamping variations on both.

    Thanks so much for sharing with us at Stamping Sensations challenge this month.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze weer erg mooi,die labels, écht mijn ding zeg maar.. ik ben ook weg van de kleuren die je gebruikte!
    Als ex- juf weet ik dat zo iets zelfgemaakts erg gewaardeerd wordt!
    Gr alix

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vooral de tags vind ik erg leuk.Ik doe dat te weinig maar tags maken is erg leuk. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden! Het hoeft ook niet zo ingewikkeld altijd, mooi is mooi genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful tags, love the colours and combination of images with stencils. Warm Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie labels Gerrina, leuk om te zien hoe we ieder met dezelfde stempel iets totaal anders maken. dat is, denk ik, wat stempelen ook zo leuk maakt! wat een toeval dat we op dezelfde dag hiermee bezig waren!!
    groetjes van Janet
    (janetsnoek.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie labels, super kleuren. Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie labels en dat bedankkaartje ziet er ook geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In een woord: prachtig!
    ik moet ook eens aan de slag met sjablonen.
    bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastic card
    Thanks for joining us at Stamping sensations

    Hugs
    Francesca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina