"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 22 januari 2013

Oosterse moo / Asian moo

Alweer een tijd terug, voor ik vol in de kerstkaarten e.d. dook, heb ik voor een stamping Angelproject dit zakje en label gemaakt.
De opdracht was om een Moo te gebruiken.
Het boekje is opgebouwt uit boterhamzakjes met daarin labels.

Dit is mijn zakje geworden:


Hiervoor heb ik de bladerenstempel van Colorbox gebruikt die ik eerder al hier gebruikte.


De stempel van de asiatische dame van Stampkamp heb ik al eerder gebruikt op een kaart (hier) en blijf ik super mooi vinden. Dus heb ik deze nu op een heel andere manier voor de label gebruikt:


De bamboestempel is er een ouwetje van All Night media. Deze heb ik in het groen aan de onder en bovenkant gestempeld, waarbij ik een maskerpapier gebruikt heb om niet over de afdruk van de dame met parasol te gaan.

En wat meer detail:

Het werken op het formaat van een moo had ik nog nooit gedaan en deze combinatie ook niet. Was leuk om te doen! De techniek van een stukje van een stempel "oplichten" is er een die ik nog wel eens wil toepassen...

Ben benieuwd wat jij van deze techniek vindt...

Creatieve groetjes, Gerrina

16 opmerkingen:

  1. Nog nooit gedaan? Waarom ziet dit er dan uit alsof je hele dagen niks anders doet. Ik vind het gewoonweg super.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een creatieve manier om een moo te verwerken, heel mooi geworden!
    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. Het lijkt me leuk om te doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb heel veel zin om daar een workshop in te geven! Ideeën en materiaal zat! Maar, ik woon in Nuenen ... Weet niet of dat voor jou te doen is?

      Verwijderen
  4. prachtig, ik vind het altijd geweldig om te zien dat mensen op zo'n klein stukje papier wat moois kunnen weergeven! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit Gerrina! Erg leuke Oosterse Moo in het project!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful Asian Moo, I like how you highlighted her face and also the envelope is so nice with the highlighted leaves. Warm Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze creatie Gerrina, geweldig gemaakt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke mooi en leuk gedaan Gerrina!
    Ik zou dat project wel willen krijgen of om in te werken :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt schitterend en heel leuk om te doen
    lijkt mij maar ik ken het niet maar wil het wel een keer leren
    als je er zulke fantastische dingen mee kunt doen.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb heel veel zin om daar een workshop in te geven! Ideeën en materiaal zat! Maar, ik woon in Nuenen ... Weet niet of dat voor jou te doen is?

      Verwijderen
  10. Wat een super mooie label, maar ook het zakje vind ik heel mooi, leuke ideetjes weer.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via Facebook:
    Liesbeth Fidder-de Vos, Ineke Boerman-Bouman en Nel van Sintmaartensdijk vinden dit leuk.

    Finie Gloerich Hoi Gerrina. Schitterende kaarten/labels. Maar wat wil je ook met zo'n mooie stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind deze techniek helemaal geweldig Gerrina.... heb het zelf ook ooit eens geprobeerd, maar durf ze niet te tonen *bloos* ze steken schril af bij jouw schitterende creaties!!!
    Misschien dat ik het nog een tweede kans geef hihihi...
    Fijn weekeinde gewenst...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina