"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 21 januari 2013

Gekregen verjaardagskaarten / recieved birthdaycards

Het is al even geleden, maar ik had eerder nog geen kans om de verjaardags kaarten die ik van de Stamping Angels heb gekregen te laten zien:

Yvonne:
Petra:
Paulien:
Marjolein:
Jeannie:
Ineke:
Herma:
Henriƫtte:
Grietje:
Francina:
Angelika:

Zijn ze niet gaaf!?


En bij de candy die ik van Sylvia kreeg zat deze mooie felicitatie/verjaardag kaart:



Oh, en er was nog nog een verlate kerstkaart binnengekomen van Stamping Angel Patrice:


Die kwam ook de eerste week van dit jaar binnen.


Voorlopig staat onze woonkamer vol met deze fleurige kaarten. Mag best, want de kerstversiering is weg, dus er was plek zat voor...


Allemaal super super bedankt voor deze hele mooie kaarten!

Hoop dat jij het ook leuk vond deze kaarten te zien; veel zijn heel anders dan je hier normaal ziet, dus misschien wel een leuke afwisseling?


Creatieve groetjes, Gerrina

6 opmerkingen:

  1. Ja, Gerrina, inderdaad een leuke afwisseling en hebben we ineens verschillende kaarten om te bewonderen. Ik geloof best dat je hiermee je woonkamer hebt opgefleurd, het zijn dan ook stuk voor stuk zeer aparte kaarten.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten, wat kun je hier ook weer veel inspiratie uit krijgen, fijn dat je ze met ons deelt!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Jij bent lekker verwent met deze mooie kaarten.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wist ik helemaal niet dat je jarig geweest bent. Alsnog van harte gefeliciteerd. heb je een leuke verjaardag gehad
    greotjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina