"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 16 december 2012

De winnaar van de 111 Blogpostencandy !!!


Op haar verjaardag gisteren heeft onze dochter heeft de winnaar van mijn candy getrokken.
Er waren 19 deelnemers en de gelukkige is geworden:


!!! ANGELA !!!


Angela, Gefeliciteerd!!!!
Stuur mij een mailtje op: gerrina@onsnet.nu met je adresgegevens en ik stuur de Candy zo snel mogelijk naar je toe!

Allemaal bedankt voor het meedoen en ook bedankt voor de fijne reacties die jullie steeds weer geven! Ik blijf het heerlijk vinden ze te lezen en op- of aanmerkingen helpen bij het weer geïnspireerd worden om nieuwe dingen te maken. Net als een rondje langs jullie blogs, trouwens!


Fijne zondag en creatieve groetjes,
Gerrina



Voor jullie, die steeds weer komen kijken en lieve berichten achterlaten als een bedankje! En om te vieren dat ik hier al zo veel heb laten zien...

Creatieve groetjes, Gerrina

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Angela met deze bijzonder leuke blogcandy, veel plezier ermee!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww wat gaaf!!! Super leuk dat je dochter mijn lootje eruit getrokken heeft...... geweldig bedankt Gerrina (technisch gezien je dochter hihihi). Mail is onderweg....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina