"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 19 september 2012

Kerstkaart met niet-kerststempels / Christmascard with non-Christmasstamps

Ik zit nog steeds niet helemaal in het 'kerstgevoel', daar is het ook veel te lekker weer voor geweest dit weekend! Maar goed, vandaar dat zowel de gebruikte stempel, als de kleuren niet traditioneel zijn:

In het echt glinstert deze kaart je tegemoet door de gebruikte EP van Ranger; zwart met glittertjes:

Gepoogd de glitters te "vangen" in de foto:

De basis is wit papier gesponst met DI Mild Lavender en Dusty Concord.
De Jugendstil-stempel is van Stampcamp en de tekst van een nieuwe stempellap van Art Journey.

Het bevalt me wel om "niet-kerst/winterstempels te gebruiken voor kerstkaarten. Wie weet volgen er nog meer op deze manier gemaakte kerstkaarten...

En ik blijf zo ook nog verder oefenen in het wat 'cleaner en simpeler' werken; twee uitdagingen voor mij ineen!

Creatieve groetjes weer,
Gerrina

Hiermee doe ik mee bij:
Simon Says Stamp Challenge EMBOSS IT heat and/or dry

11 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart Gerrina. Hij glinstert je tegemoet. En inderdaad weer eens iets anders dan traditioneel (waar ik me overigens meestal wel aan houdt, hihi)
    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely lavender and your black embossing really shows off this beautiful stamp! Thanks for playing along with us at the Simon Says Stamp challenge, Gerrina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En toch geeft ie me wel eenkerstig gevoel op de een of andere manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, ondanks de niet kerststempels toch een erg mooie glinsterende kerstkaart! Prachtig! Zo zie je maar weer dat je geen kerstempels nodig hebt voor een mooie sfeer kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, als je de foto vergroot zie je de glinstereing wel.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind je kerstkaart prachtig geworden!!! Erg mooie kleuren en stempel!!!
    Je verjaardagskaart hieronder is ook schitterend!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is schitterend (letterlijk en figuurlijk dan). gaaf idee Gerrina om een niet kerststempel te gebruiken . De glitter kun je toch goed zien. Geweldig.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi weer Gerrina. Ik vind het knap dat je al aan de kerstkaarten kunt beginnen. Ik heb enkele (mislukte) pogingen ondernomen. Het is voor mij gewoon nog te vroeg in het jaar denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is a really striking piece of artwork Gerrina, very imaginative and inspirational.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A reallybpretty card, the sheen is fab! Thanks for stopping by, trace x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina