"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 7 juli 2012

In the Groove

Deze keer een kaartje gemaakt voor Paulien. Lekker felle kleuren en een nostalgische jaren 70-stijl. Alhoewel trends zich steeds weer een (beetje) herhalen...

De eerste foto geeft een goed beeld van het totaal:

De tweede foto laat het verschil tussen het matte en het "glitterwerk" beter zien:

Op aquarelpapier met verschillende kleuren Dylusions inkt gesprayed, daarna de grote afbeelding gesponst met het stencil "The Groove" van Crafters Workshop en Black Soot Distress inkt. Daarna de stempels van Inkadinkado "In the Groove" met versamark gestempeld en met EP Black Sparkle van Ranger geëmbost.

De wat oudere stempel van Inkadinkado heb ik, nadat ik er al een tijdje naar op zoek was, gevonden op het Art Specially event bij de stempelstudio en het stencil heb ik pas geleden gekocht. Ik vind het heerlijk om ze samen te gebruiken, maar dat hoeft natuurlijk niet...

Geniet van het af en toe prachtige zomerweer en creatieve groetjes weer!

Gerrina

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge for Simon Says Stamp & Show blog: use mists and/or stencils

2 opmerkingen:

  1. Hoi een mooie kleurrijke kaart,leuk gedaan.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren! Super gaaf gedaan met die sprays. Het is inderdaad leuk om al die 70's spullen samen te gebruiken!
    Bedankt voor het meedoen met Simon Says Stamp and Show deze week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina