"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 7 april 2012

Paaskaart

Alweer bijna Pasen; wat gaat het snel!
Dat betekend ook dat het Art Specially event er heel gauw aankomt en wie weet zie ik je daar?
Maar eerst een kaart gemaakt voor Pasen. Die maak ik niet zo veel, maar helemaal aan me voorbij laten gaan vindt ik ook niets.
De kaart natuurlijk met lekkere voorjaarstinten, eieren en haasjes gemaakt, dat hoort er gewoonweg bij:


Detail:

Wel wat geworsteld met deze kaart; misschien kwam het door de overgang naar het werken met heel andere kleuren, maar het duurde een tijdje voor ik "het hele plaatje" bij elkaar had.

Gebruikte stempels van Inkadinkado, Viva en een mij niet meer bekend merk.
EP van WOW.
Achtergrondstencil van Joy.
Colorbox inkt in verschillende kleuren.
Bloem en vlinder gestanst met Crealies stansen.
Bradje en meeldraad uit eigen voorraad.

Ben, een beetje ondanks het weer van de afgelopen dagen, helemaal in Voorjaarsstemming nu de bloemen weer in de tuin te voorschijn komen!

Lente groetjes, Gerrina


Nog nooit gedaan,maar met deze kaart wil ik eens meedoen aan een challenge; Challenge 7 bij Krea Teja team





5 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaartje, eitjes genoeg, Bedankt voor het meedoen aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het werkelijk een schitterend kaartje! Zo leuk, hier en daar wat opgehoogd, gezellige kleuren. Erg geslaagd, niet te zien dat ermee is geworsteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Gerrina! Ik wens je succes bij de challenge!
    Gr, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Gerinna heb je gemaakt voor het Krea Teja Team blog! Bedankt voor het mee doen deze keer!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie paaskaart!
    Bedankt voor het meedoen met de Krea Teja Challenge! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina