"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 3 april 2012

Foto-achtergronden

Zoals al aangekondigd heb ik weer iets anders gemaakt, dat ik graag wil laten zien...

Deze foto's zijn vorig jaar herfst al gemaakt, maar het duurde veel langer dan ik had gedacht voordat ik lijstjes naar mijn zin had gevonden! De lijstjes moeten namelijk passen bij diegene die al aan de fotowand/muur in de woonkamer hangen. Op zich wel heel leuk om overal waar je bent te mogen snuffelen naar geschikte lijstjes... Maar ik ben nu nog op zoek naar een kleine lijst voor erbij en nog een super grote voor een hele grote foto, waarvoor ik de achtergrond ook wil bewerken. Wie weet vindt ik die binnenkort nog ergens...

Maar goed, geen kaarten dus, maar achtergronden voor foto's gemaakt met stencils en inkt:




Gebruikte stencils in volgorde van boven naar beneden:
Viva Compass, Crafter's Workshop Bricks en Viva Flowers-Music.
Bij de laatste is met zilver EP nog een rand er overheen geëmbosst.

Ben benieuwd of je dit ook kan waarderen...

Ik zag dat ik er een nieuwe volger bij heb. Leuk! Welkom Yolanda! Fijn dat je me hier komt volgen nu we elkaar alweer een tijdje niet hebben gezien!

Knutselgroetjes, Gerrina

3 opmerkingen:

  1. Mooie creaties geworden in deze lijstjes Gerrina. De zilver geemboste rand is super.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!! En wat een goed idee!
    Dit is weer eens wat anders dan een gewone passe partout.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gedaan! Dat heb ik ook gedaan met 1 van mijn lijstjes. Ziet er net wat gezelliger uit dan hé.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina