"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 21 maart 2012

Kleurenserie 2


Na het geboortekaartje van de vorige keer, nu de tweede kaart. Deze is voor de nieuwe woning van mijn oom en zijn vrouw, die hun droomhuis hebben laten bouwen. Weer met de zelfopgelegde beperking van de drie kleuren bruin, turquoise en crème:


Met enveloppe:

Detail:

Achtergrond met een stencil van Crafter's Workshop gemaakt; deze gesponst met Distress Inkt Vintage Photo en Tumbled Glass. Tag bewerkt met een stempel van Creamotion en EP van WOW. Met Distress Inkt Antique Linnen en Tumbled Glass gesponst. Huisjes en de sleutel zijn stansjes van Marianne Design.

Deze kaart had ik helemaal in mijn hoofd voordat ik begon en heb ik dan ook in een keer afgemaakt. Dat werkte ook wel weer eens lekker; meestal begin ik en weet ik niet precies hoe het eindresultaat gaat worden...

Er volgt nog meer in deze serie zodra ik ze gegeven heb of weet dat ze ontvangen zijn...

Lieve knutselgroetjes, Gerrina

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!
    Het lukt je goed om met je opgelegde beperkingen iets heel moois te maken!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bedacht met de bakstenen achtergrond van het stencil, leuk met de twee huisjes en de sleutel. Een echte verhuiskaart!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina