"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 18 februari 2012

Valentijn en sneeuw

Ik zie dat ik alweer een volger erbij heb! Dat doet me plezier! Welkom.
De week was druk met aardig wat kilometers afgelegd privé en voor werk, vandaar dat ik niet eerder een berichtje heb gepost. Daarnaast had ik toen ik dat wel probeerde grote problemen om iets op m'n blog te kunnen doen...grrr... Dat is nu door het een en ander te veranderen gelukkig weer mogelijk...pffff....

Ik wil je Twee Valentijns kaarten laten zien die allebei niet alleen aan de voorkant, maar ook aan de binnenkanten en achterkant bewerkt zijn:
En een detailfoto:

Dat is niet alles, want met de regen van nu hier verlang ik toch wel naar de wat stillere en wittere wereld van de afgelopen tijd. In ieder geval heb ik een paar mooie foto's kunnen maken:

Een lang bericht deze keer. Door de strubbelingen om het mogelijk te maken iets te kunnen posten nog helemaal niet toe gekomen om foto's van mijn serie te maken. Dat ga ik morgen doen en duimen dat ik die dan gewoon kan posten!

Groetjes,

Gerrina

1 opmerking:

  1. Hoi, eerst wil ik je hartelijk bedanken voor de award. Het is me eindelijk gelukt (met hulp van een vriendin) om hem te plaatsen. Ik heb vreselijk zitten zweten, maar het wilde gewoon niet. Ja, nu ik het trucje ken, zeg ik SIMPEL.
    Je hebt je blog weer mooi aangevuld. Klasse werk, ik geniet ook van de foto's, zo stil, zo mooi. Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina