"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 20 februari 2012

Serie en sneeuw

Alaaf!
Ja, dat hoort erbij hier in het zuiden met deze dagen... Maar goed, eindelijk de beloofde serie!
Zoals gezegd heb ik me een beperking opgelegd door niet meer dan 3 kleuren te gebruiken (naast m'n basis en die is wit). Dat betekend dat ik ook maar 3 kleuren inkt heb gebruikt: Distress Wild Honey en Broken China en Seedless Preserves.
Deze keer laat ik je twee van de kaarten gemaakt met de Sizzix/Hero Arts Stamp & Embossset 657764 zien (waarbij ik de kleine stempel van de Sizzix/Hero Arts Stamp & Die-cutset657774 bij de 1e kaart heb gebruikt).

Kaart 1:
Hier kun je het geƫmbosste goed zien:
Ik heb de binnenkanten en de achterkant ook bewerkt:
En een bijpassende enveloppe gemaakt:

Kaart 2:

De volgende keer het vervolg...
En natuurlijk heb ik nog wat mooie sneeuw-foto's die ik je nog graag wil laten zien. Deze zijn van een wandeling 2 zaterdagen geleden:

Hoop dat je weer genoten hebt van dit bericht; ik hoor het graag van je!
Fijne carnaval en knutselgroetjes,

Gerrina

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave en mooie kaarten gerrina. Het is ook een pracht stempel en embosmal. Ik heb hem ook en ereen kaart mee gemaakt. Super. Je sneeuwfoto's zijn schittterend. Maar ik verlang nu wel naar het voorjaar.
    Fijne carnavalsdagen
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Gerrina, die kaarten..En ook de foto's trouwens! Fijne dagen!
    Groetjes, ALix

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina