"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 9 december 2011

Winterse vlag

Voor De Stempelwinkel in Eefde een vlag gemaakt. Deze heb ik 27 november tijdens de feestelijke opening zelf afgegeven. Het werd een gezellige zondag die begon met het ophalen van Rosita, lekker kletsen onderweg (die afstand rijden lijkt veel sneller te gaan als je heerlijk aan het kletsen bent) en ze daar verassen dat we langskwamen! Natuurlijk niet kunnen laten om weer te veel stempels te kopen (had ik er niet al?), maar vooral heel veel inspriratie op te doen bij alle voorbeelden en tijdens het praten met de DT-leden daar.Ook de terugweg ging vlot en zo ben je eens op een andere manier een hele zondag met stempelen bezig...Maar goed de vlag, dit is 'm:
En een detailfoto:
Je kunt het daarbij natuurlijk laten, maar ik had de smaak weer aardig te pakken en bedacht me dat een vlag aan een lijn van twee kanten bewonderd kan worden, dus de achterkant ook onder handen genomen:
Goed, mijn hele werkkamertje onder de glitter van de holografische embossingpoeder, maar ik was gelukkig met het resultaat...
Ben benieuwd wat jij ervan vindt?
En Rosita bedankt voor een supergezellige dag!
Knutselgroetjes,
Gerrina


1 opmerking:

  1. OOO ik heb t in t echie gezien en dan is nog veeeeeeeeeeeeel mooierder ;-)

    Ik zie je vrijdag meis ,tot dan .
    doeiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina