"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 10 november 2011

Candy bij Lydia gewonnen!!

Niet verwacht dat ik een candy zou winnen en aan het einde van een vermoeiende dag lees ik opeens dat ik de candy die Lydia gaf op haar blog heb gewonnen: Mooie coloursoftpotloden in een foudraal en dat nog wel met reactienummer 13!
Dit zijn ze:

Helemaal gaaf!!
Ik heb ze nog niet binnen, maar kijk ernaar uit om daarmee aan de slag te gaan...Nu nog een beetje tijd ergens vandaan toveren en ik kan heerlijk oefenen!
Veel knutselgroetjes,
Gerrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina