"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 26 juli 2015

Zomerchallenge 43 tot en met 47 / Summerchallenge 43 - 47

Met een beetje zon vanmorgen heb ik toch nog even kunnen genieten van wat zomerweer, maar daarna familietijd en nog wat tijd in m'n hobbykamer geweest om een paar kaarten voor de zomerchallenge te maken. De 1e twee heb ik al eerder laten zien en de volgende twee redelijk eenvoudig gehouden. Met de derde ben ik heel wat langer bezig geweest!
With the little bit of sunshine from this morning I had enjoyed some summerweather, but after that familytime and I spent some time in my craftroom to make some ards for the summerchallenge. The first two I showed earlier and the next two are reasonable easy makes. Making the third took me a lot longer!


CZC #43 Gebruik textiel (Use fabric): Die liet ik eerder al zien hier.


CZC #44 Gebruik Gesso (Use Gesso): Die liet ik eerder al zien hier.



CZC #45 Zeg eens Aaaa (letter A)
Hierbij kwam gelijk een ander stukje jeugdsentiment naar boven; de eerste videoclip die ik helemaal mooi vond:
With the letter A and the inspiration, came another bit of sentiment up; the first videoclip I really liked:



Gebruikte materialen:
Used materials:
Overige: Correspondentiekaart, aquarelpapier met brusho tekening, uitgeprinte plaatjes en tekst van Pinterest en foamtape


CZC #46 Chaos (Messy)



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Art Specially, Prima, Kicostamps
Stencil: Crafters Workshop
Inkt: DI Wild honey, Worn lipstick, Tea dye, Cracked pistachio en Mermaid lagoon, Aechival Forget-me-not
Overige: Correspondentiekaart, Aquarelpapier met opgedepte inkt,


CZC #47 Hekwerk (Trellis)
Deze heb ik gemaakt met de stempels en kleuren van de uitdaging bij Chocolate Baroque:
This one I made with stamps and the colours from the challenge at Chocolate Baroque:



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Chocolate Baroque
Stencil: Carabelle Studio
Inkt:Versafine Onyx black, DI Dusty concord, Mustard seed, Fossilized amber en Cracked pistachio
Overige: Correspondentiekaart, maskerpapier, blendingtool en waterpen




Creatieve groetjes,
Gerrina


Met kaart CZC#43 tot en met CZC#47doe ik mee bij:
I am entering card CZC#43 untill CZC47 at:
Craftorij Zomerchallenge 2015

Met kaart CZC#47 doe ik mee bij:
I am entering card CZC#47 at:
Chocolate Baroque Challenge: #13 First aniversary!

7 opmerkingen:

  1. Gorgeous creations Gerrina! The A-ha themed one is fabulous!
    Hope you have enjoyed your weekend,we have had a soggy washout!and we have more rain forecast for this week too-I feel no gardening,but lots of crafting! hooray :)
    Nessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoewel ik ze alle drie erg gaaf en creatief vind, sprong de derde er meteen uit voor mij, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie kaarten Gerrina er lijkt maar geen eind te komen aan jouw creativiteit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Gerrina, love the Aha card, brings back memories for me ;) Thanks for your entry into the Chocolate Baroque challenge, a great card design, love how you have coloured the hills, and that stencil is fab. Judith xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitvoeringen van de challenges weer, de laatste is heel erg mooi geworden dus zeker het meerdere werk waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar blijf je de ideeën halen :-) heel mooi zijn ze weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful cards, Gerrina! Fabulous use of this month’s colours Thank you for joining Chocolate Baroque’s 13th Colour Challenge.
    xxx, Asha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina