"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 21 januari 2014

Eekhoorn 1/ Squirrel 1

Helemaal gaaf vind ik deze nieuwe stempel van Stacystamps! Ik ben gek op eekhoorns en dus ook eekhoornstempels en dit is wel een heel mooie! Ik heb 'm dan ook gelijk op twee kaarten gebruikt. De eerste vandaag:



Hier heb ik de stempel ingekleurd met DI markers, flink water over de ingekleurde stempel verneveld en afgedrukt op aquarelpapier dat ik dubbel vouwde om er een kaart van te maken. Dit laten drogen voor ik een tweede keer de stempel ingekleurd heb en nu met heel weinig water erover verneveld weer afgedrukt. Als laatste de stempel met Memento inkt in bruin over de donkere delen van de eekhoorn en met een grijze en twee groene kleuren Memento inkt over het gras en de takjes gekleurd en deze eroverheen gestempeld. Natuurlijk is een stempelliniaal hierbij een must! Als laatste de tekst (Creafine) met Versafine sepia gestempeld.
De andere kaart met deze stempel de volgende keer...


Creatieve groetjes,
Gerrina

Met deze kaart doe ik mee bij:
Aud Sentimets Challenge: #89 use any sentiment you would like
Addicted to Stamps and more: #79 CAS

13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en lekker cas :) dit is idd een erg leuke stempel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautifully stamped image, Gerrina. Great use of DIs. Following you to see more of your fab cards.
    xxxAsha - Sunny Summer Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje deze kaart, om verliefd op te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje en jij een fijne dag en bedankt voor je leuke commentaar op mijn Craftchaos blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eekhoorns zijn echt leuke beestjes. En je kaart is ook werkelijk schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi van eenvoud. Deze kaart heeft gewoon niet meer nodig. Prachtig.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I do like the water colour effect you've got on the card. It's lovely. Thanks for playing along with us at ASM this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like the idea of using the water and DI, it gives a great look on the watercolour paper. Thanks for joining us at ATSM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely CAS card, Thanks for sharing with us at Aud Sentiments this week.
    Hugs,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina