"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 21 november 2013

Neem de tijd/ Take time

Eigenlijk ben ik best laat met deze kaart voor de uitdaging bij Art Journey, maar dat gaat vanzelf als je bezig bent met het maken van de kerstkaarten... Helaas zitten er geen dagen tussen waar wat meer uren in de dag zitten, en dan wordt er dus wel eens iets wat later gemaakt dan ik van plan was....
De uitdaging deze keer is om te werken met stencil(s). Geen probleem; dat doe ik zo graag (en vaak).
Dit is mijn uitwerking geworden:




Gebruikte materialen:
Stempels van Art Journey uit de sets Silhouette 2, Words en Modern 1. En de tekst is van American Art Stamp uit de Zen-serie.
Verder het  stencil Mini Honeycomb van The Crafters Workshop, stencil 6002/0618 van Joy, DI Salty Ocean, Mowed Lawn en Mustard Seed, Versafine Black Onyx, Archival Cornflower Blue.




De tekst is er een waar ik me nu goed in kan vinden, maar toen ik deze drie jaar geleden kocht, vond ik ´m alleen maar mooi...



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
Art Journey: #39 Template
Aud Sentiments Challenge: Any Sentiment


19 opmerkingen:

  1. Beautiful design, colours and images, it's very wonderrful! Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart,
    mooie achtergroond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart de gebruikte kleuren spreken me vooral aan.
    Groet Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, de kleuren zijn prachtig!
    Gezellig weekend!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart, de kleuren combi is prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat mooi zeg. Dat was het eerste wat ik dacht at een mooie tekst. Ik schrijf hem even over. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. supermooi kaartje, prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, mooie tekst. En ik hou van kaarten met silhouetfiguren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje en een prachtige tekst !
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt gelijk als je met kerstkaarten bezig bent komt er weinig voor iets anders .toch is je kaartje heel mooi ook de kleur is mooi. Succes met de challenge.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart is het geworden Gerrina, wat een mooie templates heb je gebruikt! En ja...bij mij zitten ook standaard te weinig uren in een dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super!!! Mooie kleurencombinatie, mooi gebruik van templates en stempels!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, het zijn prachtige kleuren.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gebruik gemaakt van templates, Gerrina. En die tekst is inderdaad treffend. Fijn dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi resultaat met de stencils!! Dank je wel voor je mooie bijdrage voor de uitdaging van Art Journey.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous image and sentiment. Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge good luck Ginny ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful sentiment.
    Thanks for joining us at Aud Sentiments
    Hugs,
    Julie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina