"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 28 november 2012

Aziatisch kaartje / Asian card

Weer iets anders...
Dit kaartje is ondertussen al lang aangekomen bij de Stamping Angel waar het voor gemaakt is, dus kan ik het hier showen:


Gebruikte stempel: Stampcamp, gesponst met verschillende kleuren DI. Gemat op felrood papier en dat weer op een achtergrondpapier dat ik heb gemaakt door acquarelpapier te bewerken met Distress Inkt (telkens als er inkt op m'n craftsheet zat in geel of oranje deze met water misten en met dit papier opdeppen). Daarna dit papier bestempelen met een long border van Hero Arts. Alles tenslotte op een zwart kaartje gemat.

Creatieve groetjes, Gerrina

Met deze kaart doe ik mee bij:
Simon says stamp challenge: anything goes

8 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een kunstwerken.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooi! Gerrina.
    Je hebt, naasr de mmoie stempel, een heel mooie achtergrond gemaakt Goede tip om steeds de restjes op te nemen!
    gr, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOOOOOOOOO das wel heeeeeeeeeeeeel erg MOOI !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Gerrina, Jane here from the Joanna Sheen Challenge blog. You have left a message after winning the blog candy last week but you need to contact me to claim the prize. Please can you email me asap so I can arrange for the stamps to be sent out to you. Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful work Gerrina. Thank you for visiting my blog and your kind words ! Greetings from Canada ! Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card chick. Thank you for joining us at the Simon Says Stamp Challenge. Hugs, Dawny x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina