"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 26 oktober 2012

Herfstbladeren / Autumn leaves

Nog een kaart gemaakt helemaal in herfstkleuren:


En hier zie je dat het met de kleuren wel goed zit; gemaakt in onze eigen tuin:


Stempel van Colorbox (Molding mat)afgedrukt met versamark en met witte fijne EP geëmbost. Met DI gesponst nadat ik het vak mbv maskingtape afgeplakt had. Op bronskleurig kaartkarton geplakt.

Er nog even over getwijfeld om er een tekst bij te zetten, maar vond 'm 'af' zo...

Geniet van de herfst en creatieve groetjes, Gerrina

Met deze kaart wil ik meedoen bij:
Simon says stamp challenge: Autumn leaves
en bij:
Less is more: week 90 Theme Autumn

24 opmerkingen:

  1. Wat mooi, ik ben ook met embossingpoeder bezig geweest maar deed het net andersom. Doe je eerst de stempel en dan de achtergrond of maakt dat niet uit?
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nelleke, In dit geval doe ik eerst de stempel met Versamark en embossen, en daarna pas de achtergrond, zodat de stempel heel "clean" blijft.
      Groetjes, Gerrina

      Verwijderen
  2. Ik vind het een helle mooie herfstkaart, Gerrina, de techniek spreekt me helemaal aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is simply stunning Gerrina... and welcome to "Less is More".
    What beautiful inking and what a perfect setting for your photograph too!
    Thanks so much and do join us again.
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend! de kleuren zijn levensecht en dan met die bladeren erop, prachtig! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Gerrina! Mooie kleuren, echt herfst, en inderdaad zo laten, zonder tekst. Je kaart is nu al helemaal af.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous inking. Love the leaf background. Thanks for playing along with the Autumn Leaves Challenge over at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende herfstkaart is dit
    helemaal suuuuuuuper van kleur
    zo simpel en clean en toch zo mooi en stijlvol
    ja echt suuuuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je prijs bij Creabest Gerrina. Wat leuk voor je! Ik zie je kunstwerken al te gemoet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ben er echt blij mee en voel me echt een bofkont! Moet toch tot na de Creadoe wachten voor ik ermee kan gaan "spelen" want ik ben niet in de gelegenheid daar naar toe te gaan....

      Verwijderen
  9. Heel erg mooi Gerrina, en succes met de chaalenge!
    Gr ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello Gerrina, your card is beautiful, the embossing is wonderful and the colours are fabulous. I really love this card. Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOUW !!!! Dit is toch wel heeeeeeel erg mooi ...liefs Rosiet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, moest ik ook meer doen embossen, gaaf.
    gr. Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, ja dit is echt een beauty van een kaart , zo super die kleuren dat is genieten.
    Groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd - ik zag je kaart op de LIM blog - prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congratulations on being Showcased at Less is More Gerrina - well done!
    Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WAAW, wat een schitterend exemplaar. Ik werd ook nieuwsgierig toen ik zag dat je geshowcased was. Want dat is daar echt bijzonder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kleurtjes heb je gebruikt!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina