"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 3 juni 2012

Regenboog Geboortekaartje

Jééétje, dat is een tijd geleden dat ik hier wat heb laten zien!
Eerst aan het verder rommelen in huis gegaan en daarna genieten van het mooie weer en in de tuin werken, wat hard nodig was en heerlijk met die zonneschijn...
Wel veel ideeën gekregen, maar nog niet mee aan de gang gegaan. Tot vandaag dus!

Mei is de maand waarin de natuur helemaal tot leven komt en dat niet alleen buiten...in mijn omgeving worden ook heel wat nieuwe wereldburgertjes geboren.
Voor een van hen maakte ik dit kaartje, dat geïnspireerd is door de regenboog-challenge op het Mi CAS es su CAS blog en waaraan ik hiermee graag mee wil doen:


De kaart is gemaakt door te sponzen met verschillende kleuren door een stencil.

Als kadootje hierbij ben ik nog een bijpassend canvas aan het maken. Dat laat ik jullie hier zien als ik het af heb en afgeleverd, en het kleine dametje waarvoor het is, heb mogen bewonderen. Daar moet je dus nog even op wachten...

In de tussentijd heb ik weer nieuwe volgers gekregen zie ik: welkom! Dat vind ik heel erg leuk! Ik hoop dat je geniet van wat ik hier laat zien en dat ik je misschien kan inspireren...

Ik ga proberen weer wat van m'n nieuwe ideeën te realiseren, maar we hebben hier een drukke week voor de boeg met de avond 4-daagse (hopen op droog weer!) en zaterdag de laatste hockeywedstrijd van m'n dochter, waarbij ze met het team kampioen kunnen worden... spannend nog; de meiden zijn er fanatiek genoeg voor en hebben het hele seizoen hard gewerkt...

Creatieve groetjes, Gerrina

8 opmerkingen:

  1. Wat een aparte kaart. Leuk dat je mee doet bij MCSC. Wens je dochter maar vast succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Dank je wel voor je deelname aan MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Origineel! Bedankt voor je deelname aan MCSC. Liefs Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo kan het inderdaad ook nog. Leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof gedaan! Leuk dat je deelneemt aan MCSC!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk CAS kaartje Gerrina en wat een origineel ideetje voor een geboortjekaartje!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een originele kaart! Lief dat babietje!

    Bedankt voor je deelname aan Mi Cas Su Cas, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina